Wniosek o najem lokalu socjalnego

Wymagane dokumenty

 

......................................................

 

               imię i nazwisko

 

 

 

 

 

.............................................................                                            Herby, dnia...........................................

 

ulica, nr domu, nr lokalu

 

 

 

.............................................................                                                              

 

kod, miejscowość                                                                             

 

 

 

URZĄD GMINY W HERBACH

 

ul. Lubliniecka33

 

               42-284Herby

 

 

 

                   WNIOSEK

 

o najem lokalu na czas nieoznaczony / lokalu socjalnego*

 

 

 

1.Proszę o wynajęcie lokalu z mieszkaniowego zasobu gminy dla niżej wymienionych osób:

 

 

 

Lp.

Imię i nazwisko

Stopień pokrewieństwa1)

Rok urodzenia

Średni dochód miesięczny z ostatnich 3miesięcy

 

1

 

wnioskodawca

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

1)  Np. : żona, mąż, syn, córka, matka, ojciec,  teść, teściowa, konkubin, wnuk, wnuczka, pasierb, pasierbica,
       wychowanek (dot.  rodziny zastępczej), obcy.

 

2. Oświadczam iż spełniam warunek kwalifikujący mnie do przyznania pierwszeństwa do zawarcia umowy najmu lokalu mieszkalnego na czas nieoznaczony:

 

-  jesteśmy rodziną wielodzietną posiadającą czworo lub więcej dzieci TAK/NIE*

 

- jestem osobom niepełnosprawną , trwale niezdolną do pracy / w skład mojej rodziny wchodzi osoba niepełnosprawna, trwale niezdolna do pracy TAK/NIE *

 

- posiadam tytuł prawny do lokalu w budynku który podlega rozbiórce TAK/NIE*

 

- zachodzi konieczność opróżnienia lokalu w związku z remontem budynku związanym z zagrożeniem bezpieczeństwa ludzi lub mienia TAK/NIE(

 

(załączyć dokumenty potwierdzające spełnianie kryterium)

 

 

 

 

 

3. Spełniam jeden z warunków kwalifikujących mnie do wynajęcia lokalu socjalnego  

 

(wypełnić w wypadku ubiegania się o lokal socjalny, załączyć dokumenty potwierdzające spełnianie kryterium)

 

-         posiadam uprawnienia do otrzymania lokalu socjalnego na podstawie prawomocnego wyroku sądowego. TAK / NIE*

 

-         wypowiedziano mi umowę najmu w zasobach mieszankowych Gminy w związku z zaległościami czynszowymi TAK/NIE

 

-         nie mam zaspokojonych potrzeb mieszkaniowych i znalazłem się w trudnej sytuacji finansowej, nie pozwalającej mi na wynajem lokalu na zasadach ogólnych TAK/NIE

 

-         zostałem(am) pozbawiony(a) mieszkania na skutek zdarzeń losowych TAK / NIE*

 

 

 

 

 

4. Warunki dotyczące obecnie zajmowanego lokalu:

 

 

 

a)      Obecnie zajmowane mieszkanie jest lokalem: komunalnym – służbowym – spółdzielczym - lokatorskim – własnościowym –innym .............................................. *

 

Posiadam2 / nie posiadam* tytułu prawnego do zajmowanego lokalu

 

2)(np.: własność, decyzja administracyjna, wyrok sądowy, umowa cywilnoprawna, orzeczona eksmisja)

 

 

 

b)     kuchnia – użytkowana: samodzielnie – z innymi lokatorami*

 

ubikacja – użytkowana: samodzielnie – z innymi lokatorami*

 

łazienka – użytkowana: samodzielnie – z innymi lokatorami*

 

 

 

c) mieszkanie składa się z ....... pokoi o powierzchni każdego pokoju:       

 

1) .......... m2 , 2) .......... m2 , 3) .......... m2 4) .......... m2.

 

łącznie powierzchnia pokoi wynosi ............... m2

 

na jednego członka rodziny przypada .............. m2 powierzchni pokoi

 

 

 

5. Ogólny stan techniczny budynku w, którym położone jest obecnie zajmowane mieszkanie  

 

................................................................................................................................................

 

................................................................................................................................................

 

 ................................................................................................................................................

 

(niezadowalający stan techniczny budynku udokumentować orzeczeniem technicznym lub decyzją organu administracyjnego)

 

 

 

Potwierdzam zgodność danych dotyczących warunków zamieszkania wnioskodawcy ubiegającego się o przydział mieszkania.

 

 

 

Data…………………………………                                        

 

                                                                    ……………………………………………………

 

                                                                                   Podpis administracji (właściciela) domu    

 

 

 

 

 

6. Warunki socjalne:

 

 

 

................................................................................................................................................

 

(opis  sytuacji socjalnej wnioskodawcy)

 

...................................................................................................................................................

 

.. ................................................................................................................................................

 

...................................................................................................................................................

 

.. ................................................................................................................................................

 

(proszę udokumentować opisaną sytuację)

 

 

 

 

 

 

 

Lista załączników:

 

1. Zaświadczenia o dochodzie z Urzędu Skarbowego ............ szt.

 

2. .................................................................

 

   3..................................................................

 

 

 

Wnioskodawca jest zobowiązany do każdorazowego powiadamiania o zmianie adresu korespondencyjnego, a także wszelkich zmianach dot. stanu rodzinnego, cywilnego, majątkowego.

 

 

 

Prawdziwość danych  zawartych we wniosku potwierdzam własnoręcznym podpisem. Jestem świadomy/a, że złożenie oświadczeń niezgodnych ze stanem faktycznym oznaczać będzie utratę prawa do zawarcia umowy najmu lokalu .

 

 

 

                                                                                             ………………………………..

 

                                                                                                    Podpis wnioskodawcy

 

 

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:

 

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Herby, ul. Lubliniecka 33, 42-284 Herby.

 

2) Kontakt do inspektora ochrony danych - e-mail: inspektor@odocn.pl, tel. 602762036.

 

3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z procedurą rozpatrzenia wniosku
o najem lokalu na czas nieoznaczony / lokalu socjalnego na podstawie ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego (tj.  Dz. U. 2018 poz. 1234)   oraz uchwały nr XXIX/274/05 Rady Gminy Herby z dnia 21.09.2005 r. w sprawie zasad wynajmu lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszankowego zasobu Gminy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit.  c RODO.

 

4) Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.

 

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okresy wynikające z przepisów prawa oraz będą archiwizowane zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Urzędzie Gminy Herby, w szczególności rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

 

6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.

 

7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

 

8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.

 

9) Podanie danych jest niezbędne do rozpatrzenia wniosku, o którym mowa w pkt. 3. 

 

10) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

 

 



·         podkreślić  właściwe

 

 

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 grudnia 2020 09:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariola Pyrkosz
Ilość wyświetleń: 488
03 grudnia 2020 09:58 (Mariola Pyrkosz) - Dodanie załącznika.
03 grudnia 2020 09:58 (Mariola Pyrkosz) - Utworzenie sprawy.
Zatrzymaj banner przewijany
Informuje się, że z dniem 19.09.2019 roku został uruchomiony nowy numer rachunku bankowego , na który należy uiszczać opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi Nr konta: 93 8288 1014 2001 0100 0042 0209 ::Informuje się, że z dniem 19.09.2019 roku został uruchomiony nowy numer rachunku bankowego , na który należy uiszczać opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi Nr konta: 93 8288 1014 2001 0100 0042 0209 ::