WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O ZGODNOŚCI ZAMIERZONEGO SPOSOBU UŻYTKOWANIA OBIEKTU BUDOWLANEGO Z USTALENIAMI OBOWIĄZUJĄCEGO MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

Wymagane dokumenty

 

                                                                                                                

 

Herby, dnia ……………………………

 

                                                      

 

……………………………………………………………                                                               

 

Imię i nazwisko/oznaczenie wnioskodawcy

 

 

 

……………………………………………………………

 

 

 

……………………………………………………………

 

Adres wnioskodawcy

 

                                                                                                                                                         

 

 

 

 

 

……………………………………………………………                                                 WÓJT GMINY HERBY

 

Pełnomocnik do doręczeń – imię i nazwisko

 

                                                                                                                                             ul. Lubliniecka 33

 

……………………………………………………………                

 

                                                                                                                                             42-284 Herby

 

…………………………………………………………..                        

 

Adres pełnomocnika               

 

                                                                                             

 

 

 

 

 

 

 

WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O ZGODNOŚCI ZAMIERZONEGO SPOSOBU UŻYTKOWANIA OBIEKTU BUDOWLANEGO Z USTALENIAMI OBOWIĄZUJĄCEGO MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

 

                                                          

 

 

 

Na podstawie art. 217 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U.           z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.), w związku z art. 71 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), proszę o wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

 

..........................................................................................……………………………….……………………………………………………

 

 

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………

 

Opis zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego

 

 

 

Adres obiektu budowlanego:

 

 

 

Miejscowość: …………………………………………………………….                    

 

 

 

Ulica i nr: …………………………..…………..………………………….              

 

 

 

 

 

Dane ewidencyjne obiektu budowlanego:

 

 

 

Obręb: ………………………..…………………………………………………..     Karta mapy (Arkusz): ................................................

 

 

 

Działka/działki nr: ................................................................

 

 

 

Do wniosku dołączam:

 

1. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia – 17 zł.

 

2. Dokument stwierdzający udzielenie ewentualnego pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpis, wypis lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem wraz z potwierdzeniem uiszczenia opłaty skarbowej za jego udzielenie – 17 zł.

 

 

 

 

 

                                                                                                                           .................................................................

 

      (data i podpis wnioskodawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:

 

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Herby, ul. Lubliniecka 33, 42-284 Herby.

 

2) Kontakt do inspektora ochrony danych - e-mail: inspektor@odocn.pl, tel. 602762036.

 

3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z procedurą rozpatrzenia wniosku
o wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego
z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w oparciu o przepisy   ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

4) Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.

 

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okresy wynikające z przepisów prawa oraz będą archiwizowane zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Urzędzie Gminy Herby, w szczególności rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

 

6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.

 

7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

 

8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.

 

9) Podanie danych jest niezbędne do rozpatrzenia wniosku, o którym mowa w pkt. 3.

 

10) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

 

 

 

 

 

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 grudnia 2020 10:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariola Pyrkosz
Ilość wyświetleń: 335
03 grudnia 2020 10:24 (Mariola Pyrkosz) - Dodanie załącznika.
03 grudnia 2020 10:24 (Mariola Pyrkosz) - Utworzenie sprawy.
Zatrzymaj banner przewijany
Informuje się, że z dniem 19.09.2019 roku został uruchomiony nowy numer rachunku bankowego , na który należy uiszczać opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi Nr konta: 93 8288 1014 2001 0100 0042 0209 ::Informuje się, że z dniem 19.09.2019 roku został uruchomiony nowy numer rachunku bankowego , na który należy uiszczać opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi Nr konta: 93 8288 1014 2001 0100 0042 0209 ::