Wnioseko odtworzenie zagranicznego aktu zgonu

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

 

 

 

Urząd Stanu Cywilnego w Herbach

 

Wnioskodawca  ………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

(imię i nazwisko)

 

adres zameldowania …………………………………………………………………………………………………………………………………..........................................…

 

(ulica, nr ,kod pocztowy, miasto)

 

adres do korespondencji………………………………………………………………………………………………………………………………

 

(ulica, nr ,kod pocztowy, miasto)

 

telefon ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

(stacjonarny, komórkowy)

 

pesel ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..                                                                                   

 

 

 

Wniosek o odtworzenie w rejestrze stanu cywilnego

 

zagranicznego aktu zgonu

 

 

 

Wnoszę o odtworzenie w rejestrze stanu cywilnego aktu zgonu sporządzonego przez................................................w .............................................................................

 

 

 

W poniższe rubryki należy wpisać tylko te dane, które występują w zagranicznym akcie zgonu.

 

 

 

I. DANE DOTYCZĄCE ZMARŁEGO

 

 

 

1. Imię (imiona, kolejne imiona) ...........................................................................................

 

2. Nazwisko...........................................................................................................................

 

3. Nazwisko rodowe..............................................................................................................

 

4. Stan cywilny.......................................................................................................................

 

5. Data urodzenia...................................................................................................................

 

6. Miejsce urodzenia.............................................................................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.  DANE DOTYCZĄCE ZGONU

 

1. Data zgonu........................................................................................................................

 

2. Godzina zgonu..................................................................................................................

 

3. Miejsce zgonu..................................................................................................................

 

4. Data znalezienia zwłok......................................................................................................

 

5. Godzina znalezienia zwłok ...............................................................................................

 

 

 

6. Miejsce znalezienia zwłok.................................................................................................

 

 

 

III. DANE DOTYCZĄCE MAŁŻONKA OSOBY ZMARŁEJ

 

1. Imię (imiona)...................................................................................................................

 

2. Nazwisko..........................................................................................................................

 

3. Nazwisko rodowe.............................................................................................................

 

 

 

IV. DANE DOTYCZĄCE RODZICÓW OSOBY ZMARŁEJ

 

OJCIEC                                               MATKA

 

1. Imię (imiona)                    …………….........................................   ..................................

 

2. Nazwisko                          .....................................................      ..................................

 

3. Nazwisko rodowe            .....................................................      ...................................

 

 

 

Oświadczam, że akt ten nie został zarejestrowany w rejestrze stanu cywilnego na terenie RP

 

 

 

Punk A. wypełnia się tylko w przypadku działania poprzez  pełnomocnika ( w innym przypadku należy skreślić) .

 

A. Pełnomocnik (proszę podać imię, nazwisko ,adres jeśli się takiego ustanawia)

 

..........................................................................................................................................

 

..........................................................................................................................................

 

 

 

Zwrot przedłożonego oryginału zagranicznego dokumentu : TAK / NIE (właściwe podkreślić, nie dotyczy składanych poświadczonych odpisów, kserokopii itp.)

 

 

 

Załączniki:

 

 

 

1. Oryginalny odpis aktu zgonu wraz z tłumaczeniem przysięgłym ( wielojęzyczny odpis aktu zgonu wydawanych w krajach UE nie podlega tłumaczeniu).

 

2 ............................................................................................................................................

 

3 ...........................................................................................................................................

 

Opłata skarbowa;

 

 

 

- odpis zupełny aktu zgonu (odtworzenie  zagranicznego aktu)           -           39 zł

 

- za pełnomocnictwo, od każdego stosunku pełnomocnictwa (jeśli jest składane) - 17 zł

 

 

 

Opłat można dokonać w kasa Urzędu Gminy w godzinach czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:00, wtorek od godz. 7:30 do godz. 15:20 lub na rachunek bankowy:  Bank Spółdzielczy Koszęcin Oddział Herby z siedzibą w Boronowie:

 

64 8288 1014 2001 0000 0042 0004.

 

 

 

 

 

Herby, dnia ……………………………..                                      ………..……………………………………..

 

                                                                                              (czytelny podpis wnioskodawcy)

 

 

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 listopada 2020 15:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariola Pyrkosz
Ilość wyświetleń: 290
27 listopada 2020 15:04 (Mariola Pyrkosz) - Dodanie załącznika.
27 listopada 2020 15:04 (Mariola Pyrkosz) - Utworzenie sprawy.
Zatrzymaj banner przewijany
Informuje się, że z dniem 19.09.2019 roku został uruchomiony nowy numer rachunku bankowego , na który należy uiszczać opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi Nr konta: 93 8288 1014 2001 0100 0042 0209 ::Informuje się, że z dniem 19.09.2019 roku został uruchomiony nowy numer rachunku bankowego , na który należy uiszczać opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi Nr konta: 93 8288 1014 2001 0100 0042 0209 ::