Urząd Stanu Cywilnego w Herbach
Wnioskodawca ………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(imię i nazwisko)
adres zameldowania …………………………………………………………………………………………………………………………………..........................................…
(ulica, nr ,kod pocztowy, miasto)
adres do korespondencji………………………………………………………………………………………………………………………………
(ulica, nr ,kod pocztowy, miasto)
telefon ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(stacjonarny, komórkowy)
pesel ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Wniosek o wpisanie do rejestru stanu cywilnego
zagranicznego aktu zgonu
Wnoszę o wpisanie do rejestru stanu cywilnego aktu zgonu sporządzonego przez................................................w ......................................................................
W poniższe rubryki należy wpisać tylko te dane, które występują w zagranicznym akcie zgonu.
I. DANE DOTYCZĄCE ZMARŁEGO
1. Imię (imiona, kolejne imiona) ...........................................................................................
2. Nazwisko...........................................................................................................................
3. Nazwisko rodowe..............................................................................................................
4. Stan cywilny.......................................................................................................................
5. Data urodzenia...................................................................................................................
6. Miejsce urodzenia.............................................................................................................
II. DANE DOTYCZĄCE ZGONU
1. Data zgonu........................................................................................................................
2. Godzina zgonu..................................................................................................................
3. Miejsce zgonu..................................................................................................................
4. Data znalezienia zwłok......................................................................................................
5. Godzina znalezienia zwłok ...............................................................................................
6. Miejsce znalezienia zwłok.................................................................................................
III. DANE DOTYCZĄCE MAŁŻONKA OSOBY ZMARŁEJ
1. Imię (imiona)...................................................................................................................
2. Nazwisko..........................................................................................................................
3. Nazwisko rodowe.............................................................................................................
IV. DANE DOTYCZĄCE RODZICÓW OSOBY ZMARŁEJ
OJCIEC MATKA
1. Imię (imiona) ……………......................................... ..................................
2. Nazwisko ..................................................... ..................................
3. Nazwisko rodowe ..................................................... ...................................
Oświadczam, że akt ten nie został zarejestrowany w rejestrze stanu cywilnego na terenie RP
A. Proszę o uzupełnienie brakujących w oryginalnym akcie zgonu danych osobowych poprzez wpisanie:
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
B. Proszę o sprostowanie aktu zgonu w następujących pozycjach:
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
C. Proszę o zastosowanie następującej pisowni imion i nazwisk, zgodnej z polskimi aktami stanu cywilnego:
.........................................................................................................................................
..........................................................................................................................................
D. Pełnomocnik (proszę podać imię, nazwisko ,adres jeśli się takiego ustanawia)
..........................................................................................................................................
..........................................................................................................................................
Zwrot przedłożonego oryginału zagranicznego dokumentu : TAK / NIE (właściwe podkreślić, nie dotyczy składanych poświadczonych odpisów, kserokopii itp.)
Załączniki:
1. Oryginalny odpis aktu małżeństwa wraz z tłumaczeniem przysięgłym ( wielojęzyczny odpis aktu małżeństwa wydawanych w krajach UE nie podlega tłumaczeniu).
2 ............................................................................................................................................
3 ...........................................................................................................................................
4 ……………………..……………………………………………………………………………………………………………..
Opłata skarbowa;
- odpis zupełny aktu urodzenia (wpisanie zagranicznego aktu) - 50 zł
- odpis zupełny aktu urodzenia (sprostowanie aktu urodzenia) - 39 zł
- odpis zupełny aktu urodzenia (uzupełnienie aktu urodzenia) - 39 zł
- za pełnomocnictwo, od każdego stosunku pełnomocnictwa (jeśli jest składane) - 17 zł
Opłat można dokonać w kasa Urzędu Gminy w godzinach czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:00, wtorek od godz. 7:30 do godz. 15:20 lub na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Koszęcin Oddział Herby z siedzibą w Boronowie:
64 8288 1014 2001 0000 0042 0004.
Herby, dnia …………………………….. ………..……………………………………..
(czytelny podpis wnioskodawcy)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Herby