Wniosek o wydanie odpisu aktu stanu cywilnego

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

 

 

 

Urząd Stanu Cywilnego w Herbach

 

Wnioskodawca  ………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

(imię i nazwisko)

 

 

 

adres zameldowania    ………………………………………………………………………………………..........................................…

 

(ulica, nr ,kod pocztowy, miasto)

 

 

 

adres do korespondencji………………………………………………………………………………………………………………………………

 

(ulica, nr ,kod pocztowy, miasto)

 

 

 

telefon ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

(stacjonarny, komórkowy)

 

 

 

pesel  ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..                                                                                     

 

 

 

Wniosek o wydanie odpisów z aktów urodzenia/małżeństwa/zgonu)* USC HERBY

 

* podkreślić właściwe * * wypełnić odpowiednie rubryki

 

 

 

 

 

 

 

Wnoszę o wydanie odpisu: ZUPEŁNEGO/ SKRÓCONEGO/  WIELOJĘZYCZNEGO *

 

(odpis wielojęzyczny zgodnie z przepisami ma formę odpisu skróconego)

 

 

 

AKT URODZENIA **

 

...............................................................................................................................................

 

.............................................................................................................................................. ..............................................................................................................................................

 

(IMIĘI, NAZWISKO, NAZWISKO RODOWE)                    (DATA URODZENIA)                                            (LICZBA EGZ.)

 

 

 

AKT MAŁŻEŃSTWA **

 

..............................................................................................................................................

 

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

(IMIĘI, NAZWISKO, NAZWISKO RODOWE)                    (DATA ŚLUBU)                                                      (LICZBA EGZ.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AKT ZGONU **

 

...............................................................................................................................................

 

..............................................................................................................................................

 

..............................................................................................................................................

 

(IMIĘI, NAZWISKO, NAZWISKO RODOWE)                    (DATA ZGONU)                                                    ( LICZBA EGZ.)

 

 

 

 

 

Dokument potrzebny do:……….............................................................................................

 

...............................................................................................................................................

 

 

 

Odpis dotyczy:* mojej osoby, brata, siostry, syna, córki, współmałżonka(i),ojca, matki, dziadka, babci, wnuka, wnuczki, innej osoby-(pełnomocnictwo – interes prawny)*

 

 

 

Herby, dnia ……………………………..                                      ………..……………………………………..

 

                                                                                              (czytelny podpis wnioskodawcy)

 

Kwituję odbiór aktu/ów

 

Herby, dnia ……………………………                                        ………..……………………………………..

 

                                                                                              (czytelny podpis wnioskodawcy)

 

 

 

 

 

Interes prawny –uzasadnienie.

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

Opłata skarbowa;

 

- odpis zupełny aktu                                                                                                  -           33 zł

 

- odpis skrócony/wielojęzyczny                                                                                -           22 zł

 

- za pełnomocnictwo, od każdego stosunku pełnomocnictwa (jeśli jest składane) -          17 zł

 

 

 

Opłat można dokonać w kasa Urzędu Gminy w godzinach czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:00, wtorek od godz. 7:30 do godz. 15:20 lub na rachunek bankowy:  Bank Spółdzielczy Koszęcin Oddział Herby z siedzibą w Boronowie:

 

64 8288 1014 2001 0000 0042 0004.

 

 

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 listopada 2020 19:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariola Pyrkosz
Ilość wyświetleń: 460
27 listopada 2020 19:27 (Mariola Pyrkosz) - Dodanie załącznika.
27 listopada 2020 19:26 (Mariola Pyrkosz) - Utworzenie sprawy.
Zatrzymaj banner przewijany
Informuje się, że z dniem 19.09.2019 roku został uruchomiony nowy numer rachunku bankowego , na który należy uiszczać opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi Nr konta: 93 8288 1014 2001 0100 0042 0209 ::Informuje się, że z dniem 19.09.2019 roku został uruchomiony nowy numer rachunku bankowego , na który należy uiszczać opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi Nr konta: 93 8288 1014 2001 0100 0042 0209 ::