Urząd Stanu Cywilnego w Herbach
Wnioskodawca ………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(imię i nazwisko)
adres zameldowania ………………………………………………………………………………………..........................................…
(ulica, nr ,kod pocztowy, miasto)
adres do korespondencji………………………………………………………………………………………………………………………………
(ulica, nr ,kod pocztowy, miasto)
telefon ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(stacjonarny, komórkowy)
pesel ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Wniosek o wydanie odpisów z aktów urodzenia/małżeństwa/zgonu)* USC HERBY
* podkreślić właściwe * * wypełnić odpowiednie rubryki
Wnoszę o wydanie odpisu: ZUPEŁNEGO/ SKRÓCONEGO/ WIELOJĘZYCZNEGO *
(odpis wielojęzyczny zgodnie z przepisami ma formę odpisu skróconego)
AKT URODZENIA **
...............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................. ..............................................................................................................................................
(IMIĘI, NAZWISKO, NAZWISKO RODOWE) (DATA URODZENIA) (LICZBA EGZ.)
AKT MAŁŻEŃSTWA **
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................
(IMIĘI, NAZWISKO, NAZWISKO RODOWE) (DATA ŚLUBU) (LICZBA EGZ.)
AKT ZGONU **
...............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
(IMIĘI, NAZWISKO, NAZWISKO RODOWE) (DATA ZGONU) ( LICZBA EGZ.)
Dokument potrzebny do:……….............................................................................................
...............................................................................................................................................
Odpis dotyczy:* mojej osoby, brata, siostry, syna, córki, współmałżonka(i),ojca, matki, dziadka, babci, wnuka, wnuczki, innej osoby-(pełnomocnictwo – interes prawny)*
Herby, dnia …………………………….. ………..……………………………………..
(czytelny podpis wnioskodawcy)
Kwituję odbiór aktu/ów
Herby, dnia …………………………… …………..……………………………………..
(czytelny podpis wnioskodawcy)
Interes prawny –uzasadnienie.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Opłata skarbowa;
- odpis zupełny aktu - 33 zł
- odpis skrócony/wielojęzyczny - 22 zł
- za pełnomocnictwo, od każdego stosunku pełnomocnictwa (jeśli jest składane) - 17 zł
Opłat można dokonać w kasa Urzędu Gminy w godzinach czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:00, wtorek od godz. 7:30 do godz. 15:20 lub na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Koszęcin Oddział Herby z siedzibą w Boronowie:
64 8288 1014 2001 0000 0042 0004.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Herby