Przetargi - archiwum

Modernizacja oświetlenia ulicy Lublinieckiej w Herbach

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA V 7023-23/1/06
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w tybie przetargu nieograniczonego o wartości do 60.000 euro na
„Modernizacja oświetlenia na ul. Lublinieckiej w Herbach”

I. Zamawiający:
1. Pełna nazwa zamawiającego:
Gmina Herby
2. Adres do korespondencji
Urząd Gminy Herby, ul. Lubliniecka 33, 42-284 Herby
3. REGON:
000537326
4. Internet: www.herby.pl/bip
e- mail: urzherby@poczta.onet.pl
5. Numer telefonu: 034/3574100
faks: 034/3574105

II. Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
1. Imię i nazwisko: Gerard Białas
2. Stanowisko służbowe: inspektor
3. Numer telefonu: 034/3574100 w 21
4. E-mail:
5. Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): pok. 14
6. Godziny, w których udzielane są informacje dotyczące przetargu: 800-1500

III. Przedmiot zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia:
„Modernizacja oświetlenia na ul. Lublinieckiej w Herbach” (Wspólny Słownik Zamówień CPV 45316100-6 instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys ślepy,
stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dostawy w części takich materiałów jak:
kostka betonowa, krawężniki drogowe i obrzeża chodnikowe.
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

IV. Informacje o przetargu:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
Koszt SIWZ wynosi 10 złotych.

V. Sposób przygotowania oferty:
1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały:
a) wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ);
b) oświadczenie, o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ);
c) podpisany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3;
d) kosztorys ofertowy (stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ);
f) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;
g) wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza
powierzyć podwykonawcom.
2. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
3. Sposób przygotowania oferty:
a) Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim;
b) Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do występowania w imieniu wykonawcy w tym postępowaniu;
c) Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być spięte w sposób zapobiegający jej dekompletacji;
d) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę lub przez osobę upoważnioną.
4. Opakowanie i oznakowanie ofert:
a) Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu w siedzibie zamawiającego,
pok. 8;
b) Opakowanie powinno być oznaczone napisem:
Oferta „Modernizacja oświetlenia na ul. Lublinieckiej w Herbach”.

VI. Warunki wymagane od wykonawców:
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
Spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

VII. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający).
2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia:
a) Deklaracja o przyjęciu obowiązków kierownika budowy – oryginał,
b) Odpis uprawnień budowlanych kierownika budowy – ksero,
c) Odpis zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa – ksero,
Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.


VIII. Termin, do którego wykonawca będzie związany złożoną ofertą:
Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

IX. Termin realizacji zamówienia:
Pożądany termin realizacji zamówienia: 30 wrzesnia 2006 r.

X. Opis sposobu obliczania ceny oferty:
Cena powinna być podana:
a) cyfrowo i słownie w złotych polskich;
b) zgodnie z załączonym formularzem oferty, tj.: cena netto, podatek VAT, cena
brutto;
Zamawiający poprawi ewentualne omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z zasadami określonymi w art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych i zwróci się o akceptację poprawionej ceny do wykonawcy.
Zamawiający odrzuci ofertę zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy lub zawierającą błędy w obliczeniu ceny (art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych).

XI. Opis kryteriów wyboru oferty oraz ich znaczenie:
Kryteria i ich znaczenie wraz ze szczegółowym opisem
Cena – 100 %
Cena obejmuje całość prac przewidzianych do wykonania zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Sposób dokonywania oceny wg wzoru: ocena = [(Cn : Cb) x 100] x waga
gdzie: Cn - cena oferty o najniższej cenie, Cb - cena oferty badanej.

XII. Sposób udzielania wyjaśnień dotyczących specyfikacji istotnych warunków
zamówienia:
1. Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie nie później niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert.
2. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie.
3. Zamawiający prześle treść wyjaśnienia jednocześnie wszystkim wykonawcom, którym doręczono specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania.
4. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

XIII. Informacje o terminie, miejscu składania i otwarcia ofert oraz trybie otwarcia i
oceny ofert:
1. Terminy i miejsce otwarcia ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego tj. Urzędzie Gminy Herby
ul. Lubliniecka 33, 42-284 Herby, pok. nr 8.
• Termin składania ofert: 28 lipca 2006 r do godz. 900
• Termin otwarcia ofert: 28 lipca 2006 r godz. 900
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcy bez otwierania po upływie
terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
2. Tryb otwarcia ofert:
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po otwarciu ofert zamawiający poda imię i nazwisko, nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty, termin wykonania, okres gwarancji, warunki płatności.
3. Ocena ofert:
Zamawiający oceni ważność ofert pod względem formalnym oraz przyjętych
w SIWZ kryteriów oceny ofert na posiedzeniu niejawnym.

XIV. Tryb zawarcia umowy:
1. Umowa zostanie zawarta z wybranym wykonawcą w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, jednak nie później niż przed upływem terminu związania ofertą. Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłocznie doręczone wybranemu wykonawcy.
2. Przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego:
Wszystkie zobowiązania przewidziane dla wykonawcy przepisami kodeksu cywilnego tj. przede wszystkim roszczenia z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia, gwarancji.
3. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

XV. Środki odwoławcze:
W postępowaniu tym wykonawcom, których interes prawny doznał uszczerbku w
wyniku naruszenia przez zamawiającego określonych w ustawie z dnia 29 stycznia
2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami.)
przepisów przysługują środki odwoławcze:
• protest (art. 180 - 183 ustawy),
• odwołanie (art. 184 – 193 ustawy) oraz
• skarga do sądu okręgowego (art. 194 – 198 ustawy).

XVI. Postanowienia końcowe:
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177) oraz przepisy Kodeksu cywilnego.

Wykaz załączników:
1. Formularz oferty
2. Formularz oświadczenia – art. 22 ust.1 ustawy
3. Wzór umowy
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – kosztorys ślepy

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariola Pyrkosz
Ilość wyświetleń: 1341
05 marca 2008 00:40 (Mariola Pyrkosz) - Utworzenie dokumentu
Zatrzymaj banner przewijany
Informuje się, że z dniem 19.09.2019 roku został uruchomiony nowy numer rachunku bankowego , na który należy uiszczać opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi Nr konta: 93 8288 1014 2001 0100 0042 0209 ::Informuje się, że z dniem 19.09.2019 roku został uruchomiony nowy numer rachunku bankowego , na który należy uiszczać opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi Nr konta: 93 8288 1014 2001 0100 0042 0209 ::